Archiwum

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Sample Text

O MNIE

Moje zdjęcie
Mieszkam w małym niedocenianym miasteczku: Wejherowo Śmiechowo. Mam dwoje dzieci, które pomagają mi ogarnąć komputer i mojego bloga. Mąż natomiast wspiera mnie finansowo. Jednym słowem- udane życie (: Na tej stronie będę prezentowała swoje przepisy kulinarne oraz moje również niedocenione cztery koty i ich perypetie.

Text Widget

Obserwatorzy

czwartek, 28 czerwca 2012

Ten napój wymyśliłam wraz z moim synem wzorując się na słynnym drinku Pinacolada. Zrobiliśmy ją w wersji: lemoniady na ciepłe dni (:
Lemoniada robiona w Thermomixie.

Składniki:
1 puszka ananasa
4 nakrętki Malibu
400 g kostek lodu
1/2 soku z cytryny lub sok z 1 limonki
2-4 łyżki cukru (w zależności od gustu)
600 g wody źródlanej (my użyliśmy Staropolanki 2000)

Wykonanie:
Ananasy wkładamy do naczynia miksującego, rozdrabniamy 30 s/obr. 9. Kopystką zgarniamy cząstki ananasa i ponownie miksujemy 6 s/obr. 9
Dodajemy kostki lodu 30 s/obr. 5
Dolewamy Malibu, wodę, cytrynę i dosypujemy cukier. Mieszamy 30 s/obr. 8

W celu całkowitego rozdrobnienia składników należy wydłużyć czas obrotów i zwiększyć moc tych obrotów. 


Categories: , , ,

3 komentarze:

  1. uwielbiam takie drineczki:) pycha

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie smak pinacolady więc taki drink jest bardzo "w moim typie" :)

    OdpowiedzUsuń