Archiwum

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Sample Text

O MNIE

Moje zdjęcie
Mieszkam w małym niedocenianym miasteczku: Wejherowo Śmiechowo. Mam dwoje dzieci, które pomagają mi ogarnąć komputer i mojego bloga. Mąż natomiast wspiera mnie finansowo. Jednym słowem- udane życie (: Na tej stronie będę prezentowała swoje przepisy kulinarne oraz moje również niedocenione cztery koty i ich perypetie.

Text Widget

Obserwatorzy

sobota, 30 marca 2013

Wszyscy szykujemy się do świąt Wielkiej Nocy.  Ja, moje koty, dzieci i moje jedzenie (:
Wszystkim gospodyniom domowym życzę przede wszystkim spokoju wśród garnków *(;
I mojego Męża kochanego też pozdrawiam, który święta spędzi gdzieś na środku Morza Bałtyckiego. Szkoda, że Ciebie nie ma z Nami, jest tyle do roboty! (; Kochamy Cię i myślimy o Tobie!

a Zająca Wielkanocnego zrobiły moje zdolne dzieci ! 

Przepisy obiecuję po świętach wstawić. Trochę się ich porobiło.









Categories: ,

6 komentarzy:

  1. zarombisty ten zając. martwi mnie tylko co będzie z trawą. a tak wpożo.

    OdpowiedzUsuń
  2. a co koty na to?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tato, to Ty? bo o trawę to tylko Ojciec Dyrektor się martwi :D
    Koty się boją :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Królik jest cudowny a trawa napewno urośnie WESOŁYCH ŚWIĄT!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No widzisz, mimo że królik śnieżny, to jednak wielkanocny bądź co bądź :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. obiecałaś przepisy po świętach, a tu niedługo nowe święto, a przepisów nie ma.

    OdpowiedzUsuń