Archiwum

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Sample Text

O MNIE

Moje zdjęcie
Mieszkam w małym niedocenianym miasteczku: Wejherowo Śmiechowo. Mam dwoje dzieci, które pomagają mi ogarnąć komputer i mojego bloga. Mąż natomiast wspiera mnie finansowo. Jednym słowem- udane życie (: Na tej stronie będę prezentowała swoje przepisy kulinarne oraz moje również niedocenione cztery koty i ich perypetie.

Text Widget

Obserwatorzy

środa, 31 lipca 2013



Polecam tę ciepłą przekąskę ponieważ jest szybka w przygotowaniu i bardzo smaczna.Przepis ten otrzymałam od koleżanki mojej córki-Danusi.

 

 składniki:
1 opakowanie ciasta francuskiego
2 gruszki
1 opakowanie sera gorgonzola
1 opakowanie szynki szwarcwaldzkiej
pęczek szczypiorku lub rukoli

wykonanie:
Rozwijamy ciasto francuskie i kroimy na małe równe prostokąty.Gruszkę kroimy w podłużne cząstki tak by mieściły się na prostokącie,następnie kroimy szynkę w małe paski oraz ser gorgonzola w kostkę.Wszystko umieszczamy na cieście.Pieczemy w temperaturze 180 stopni w termoobiegu 15 minut a na koniec kładziemy zieleninę dosłownie na 2 minuty.






Czyż nie urocze te kąski?
Życzę smacznego!!


3 komentarze:

  1. Bardzo lubię połączenie sera pleśniowego i owoców. Moje smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kiedyś spróbować tego połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na dalszy ciąg. nie mogę się doczekać następnych przysmaków

    OdpowiedzUsuń