Archiwum

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Sample Text

O MNIE

Moje zdjęcie
Mieszkam w małym niedocenianym miasteczku: Wejherowo Śmiechowo. Mam dwoje dzieci, które pomagają mi ogarnąć komputer i mojego bloga. Mąż natomiast wspiera mnie finansowo. Jednym słowem- udane życie (: Na tej stronie będę prezentowała swoje przepisy kulinarne oraz moje również niedocenione cztery koty i ich perypetie.

Text Widget

Obserwatorzy

środa, 31 lipca 2013

składniki:
3 śnieżki
3 galaretki takiego smaku jakie będą użyte owoce(ja wybrałam brzoskwiniowe)
3 niepełne szklanki mleka
2 łyżki rozpuszczonej żelatyny
dowolność w wyborze owoców(ja wybrałam brzoskwinie z puszki i kiwi)

Wykonanie:
Rozpuścić żelatynę w małej ilości ciepłej wody.Rozpuścić galaretki i ostudzić.Śnieżki zmiksować z mlekiem na puszystą masę.Tężejącą galaretkę miksujemy na puch i ubijamy wraz z żelatyną i dodajemy do ubitej śmietany.Dalej miksujemy.W między czasie kroimy owoce.Do dużej salaterki wkładamy łyżką tężejącą masę a pomiędzy warstwy układamy owoce.Wkładamy do lodówki na 2 godziny i gotowe!Smacznego!





 



3 komentarze: